اطفاحریق fm200 چیست ؟ ایمنی ، عملکرد و مزایای fm200

اطفاحریق گاز fm200

اطفاحریق fm200 چیست ؟ ایمنی ، عملکرد و مزایای fm200

اطفاحریق گازی FM200 به عنوان HFC227ea نیز شناخته می شود

Fm200 یک سیستم اطفاحریق و محافظت در برابر آتش گازی می باشد (بدون آب).

سیستم اطفاحریق گازی fm200 طی 10 ثانیه تخلیه شده و با سرعت بسیار بالا حریق و آتش را مهار و خاموش می کند.

 

اطفاحریق fm200 چقدر ایمن است؟

اطفاحریق FM200 به عنوان یک ماده فعال به عنوان پیشران در استنشاق های پزشکی یافت می شود.از این مسأله پیداست که گاز FM200 برای فضاهایی که افراد در آن مشغول به کار هستند ، اگر بصورت صحیح و طبق استانداردهای لازمه طراحی و نصب گردد ، اطفاحریق بسیار بی خطر می باشد.

 

نحوه عملکرد و اطفای حریق fm200 چگونه است ؟

یک تصور غلط رایج وجود دارد که گاز FM200 اکسیژن را کاهش می دهد، و از آن طریق موجب اطفا حریق می شود ولی این درست نیست FM200 یک گاز اطفاحریق مصنوعی / شیمیایی است و با خارج کردن رادیکال های آزاد یا عناصر گرما از مثلث آتش ، آتش را خاموش می کند. (اکسیژن ، گرما و سوخت).

غلظت معمولی یک سیستم FM200 معمولاً بین 7/7 تا 8.5 درصد است. این غلظت با ریسکی که محافظت می شود و توسط OEM (سازندگان تجهیزات اصلی) و استانداردهای ISO14520 برای سیستم های اطفاحریق fm200 تعیین می شود.

این مطلب را هم ببینید
ترجمه ، لیست کدها و استاندارد های NFPA

 

مزایای سیستم اطفا حریق FM200 چیست؟

مزیت اصلی اطفا حریق  FM200 ، نیاز به مقدار کمی از عامل مورد نیاز برای خاموش کردن آتش است. این بدان معنی است که به سیلندر کمتری نیاز دارد ، در نتیجه فضای کمتری هم به خاطر سیلندرهای fm200 اشغال می شود.

سیستم اطفاحریق FM200 در 10 ثانیه یا کمتر در مکان مورد نظر انتشار و تخلیه می شود و قبل از اینکه آتش سوزی صدمات قابل توجهی ایجاد کند آن را متوقف می سازد

اطفاحریق fm200 آتش سوزی های مایعات قابل اشتعال ، تجهیزات الکترونیکی و برقی را متوقف می کند.

اطفاحریق  FM200 آتش را به سرعت خاموش می کند ، این بدان معنی است که آسیب کمتری ، هزینه تعمیر کمتری دارید.

سیستم های اطفاحریق FM200 مانند اکثر سیستم های اطفاحریق ، با حاشیه ایمنی اضافی برای مردم طراحی شده اند.  و همچنین پر کردن مجدد FM200 ساده و مقرون به صرفه است .

اطفاحریق fm200  به عنوان ماده پاک طبقه بندی می شود و یعنی استفاده از آن در فضاهای که پرسنل حضور دارند بی خطر است. ایمنی محیط هایی که اطفا حریق FM200 در آن ها تخلیه یا سیستم عمل نموده در بیش از یک دهه تجربه در دنیای واقعی اثبات شده و توسط مطالعات گسترده علمی تأیید شده است.

این مطلب را هم ببینید
تعمیر و نگهداری شیرهیدرانت آتش نشانی

 

سیستم اطفاحریق FM200 و محیط زیست

علاوه بر مزایای محافظت در برابر آتش سوزی با استفاده از FM200 ، محیط زیست نیز سود خواهد برد. اطفاحریق FM200 اثر مخربی روی لایه اوزون ندارد ، و کمترین تأثیر را بر محیط زیست نسبت به تأثیر آتش سوزی فاجعه بار دارد.

اطفاحریق FM200 راه حلی است که هم اکنون در بیش از 100 هزار برنامه کاربردی و در بیش از 70 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تیم فنی و مهندسی این شرکت نیازهای آتش نشانی شما را درک می کند و آماده مشاوره رایگان به شما است

شرکت توسعه تجهیز ایرسا ( ایران اطفا سابق ) بهترین و یکی از بزرگترین تأمین کنندگان و ارائه دهندگان تجهیزات آتش نشانی در کشور ، متخصص در سیستم های اطفاحریق ، تجهیزات آتش نشانی و سیستم های اعلام حریق می باشد.هر یک از کارشناسان ما بطور مداوم جدیدترین آموزش های لازمه در این زمینه را دریافت می کنند. امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید. بگذارید آن ها بهترین مشاوره و راهنمایی ، برای یافتن یک سیستم ایده آل متناسب با نیازهای شما را معرفی کنند.

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
error: حمایت از قانون کپی رایت یعنی احترام به حقوق خود و دیگران