جایگزینی سیستم های اطفاحریق هالون و CO2 موجود با سیستم های اطفاحریق  FM200

جایگزینی سیستم های اطفاحریق هالون و CO2 موجود با سیستم های اطفاحریق FM200

جایگزینی سیستم های اطفاحریق هالون و CO2 موجود با سیستم های اطفاحریق  FM200

سیستم های اطفاحریق هالون و CO2 موجود می توانند به آسانی و با اعمال تغییرات بسیار کم  اصلاح شوند تا به عنوان بخشی از سیستم اطفاحریق FM200  عمل کنند.

عامل مهار آتش مورد استفاده در سیستم های اطفای حریق  FM200 (HFC-227ea) جایگزینی قابل قبول برای هالون 1301 است

HFC-227ea اثر تخریبی روی لایه اورون ندارد ، موجب گرم شده کره زمین نمی شوند و طول عمر جوی آن کوتاه است.

این امر به ویژه در مواردی که یک عامل سازگار با محیط زیست ضروری باشد ، بسیار مهم است ،

جایی که تمیز کردن تجهیزات و اسناد و رسانه ها مشکلی را ایجاد می کند

جایی که وزن در مقابل پتانسیل اطفاحریق یک عامل است

جایی که یک ماده الکتریکی غیر رسانا مورد نیاز است

جایی که ایمنی و سلامتی افراد یک عامل مهم است. سیستم اطفاحریق FM200 گزینه ای به عنوان تعویض سیستم هالون با آن است.

غالباً ، این سیستم می تواند از لوله های موجود نصب شده برای سیستم هالون استفاده کند که این امر باعث کاهش زمان و هزینه شود.

ترکیبی از ویژگی های ارائه شده توسط سیستم اطفا حریق FM200 باعث می شود تا از این سیستم به عنوان یک جایگزین مناسب برای هالون موجود استفاده شود. بیشتر تغییرات در نصب و راه اندازی و جایگزینی سیستم اطفاحریق fm200 با اطفاحریق هالون فقط به سیلندر ذخیره گاز  و تعویض نازل محدود می شود.

این مطلب را هم ببینید
پوشیدن دستگاه تنفسی و ماسک آن

مزایای اصلی جایگزینی سیستم های اطفاحریق موجود هالون و CO2 با سیستم اطفا حریق  FM200

FM200  بی شک برای محافظت از بیشتر خطرات مرسوم که با استفاده از Halon 1301 محافظت می شوند در دسترس است. این ماده در محافظت از سیستم پردازش داده ها ، ارتباطات از راه دور و تجهیزات الکترونیکی و همچنین بیشتر مایعات و گازهای قابل اشتعال موثر است.

FM200 نسبت به هالون 1301 کمتر سمی است ، که باعث می شود در حالت کاملاً اتوماتیک در مناطق و مکان هایی که افراد هستند امنیت و ایمنی آن ها را فراهم کند

گاز FM-200 با خاموش کردن آتش در سطح مولکولی کار می کند ، نه با گرفتن اکسیژن از فضای محافظت شده. بنابراین عامل مهار آتش برای محافظت از فضاهای کشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد که خدمه یا سایر سرنشینان در آن حضور داشته باشند.

سیستم های اطفاحریق هالون و CO2 موجود می توانند اصلاح شوند و با تغییرات جزئی ، به عنوان بخشی از یک سیستم FM200 کار کنند. با توجه به شباهت های موجود در تجهیزات ، تغییر از Halon یا CO2 به FM200 با حداقل زمان و یا بدون ایجاد اختلال می تواند انجام شود.

تیم فنی و مهندسی این شرکت نیازهای آتش نشانی شما را درک می کند و آماده مشاوره رایگان به شما است

شرکت توسعه تجهیز ایرسا ( ایران اطفا سابق )  بهترین و یکی از بزرگترین تأمین کنندگان و ارائه دهندگان تجهیزات آتش نشانی در کشور ، متخصص در سیستم های اطفاحریق ، تجهیزات آتش نشانی و سیستم های اعلام حریق می باشد.هر یک از کارشناسان ما بطور مداوم جدیدترین آموزش های لازمه در این زمینه را دریافت می کنند. امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید. بگذارید آن ها بهترین مشاوره و راهنمایی ، برای یافتن یک سیستم ایده آل متناسب با نیازهای شما را معرفی کنند.

این مطلب را هم ببینید
شیرهیدرانت آتش نشانی تر چیست ؟
پیگیری سفارش
لیست مقایسه
error: حمایت از قانون کپی رایت یعنی احترام به حقوق خود و دیگران