چرا سیستم اطفاحریق FM200 می تواند انتخاب مناسبی برای تجارت و کسب و کار شما باشد ؟

چرا انتخاب fm200

چرا سیستم اطفاحریق FM200 می تواند انتخاب مناسبی برای تجارت و کسب و کار شما باشد ؟

آتش سوزی سریع اتفاق می افتد و تجارت شما به سیستم های اطفاحریق احتیاج دارد ، که می توانند آتش را به سرعت خاموش کنند. سیستم اطفاحریق  FM200 یک سیستم با کارایی بسیار متنوع است که برای محافظت از فضاهای اداری ، آشپزخانه رستوران ها ، اتاق های سرور و موارد دیگر طراحی شده است.

همه کاره بودن و توانایی سیستم در محافظت از دارایی های فیزیکی و پرسنل ، آن را به یکی از مطمئن ترین سیستم های مهار آتش تبدیل کرده است.

 

خاموش کردن آتش با سرعت بالا

سیستم اطفاحریق FM200 مجهز به سنسورهای بسیار حساس است که در اولین مراحل احتراق ، آتش سوزی را تشخیص می دهد. هنگامی که سنسورها آتش سوزی را تشخیص دادند ، چند ثانیه طول می کشد تا اتاق با گاز fm200 به طور کامل پوشش داده شود. این سیستم به منظور تحت پوشش قرار دادن کامل منطقه در طی 10 ثانیه برای تخلیه طراحی شده است. قبل از اینکه حریق و آتش به فاجعه تبدیل شود به سرعت، باعث سرد شدن آتش و در نتیجه خاموش شدن آن می شود.

 

گاز پاک و تمیز

در حالی که سایر سیستم ها به کف ها ، آب و سایر مواد خاموش کننده متکی هستند ، سیستم اطفاحریق FM-200 یک سیستم پیشرفته است که برای خاموش کردن آتش به گاز استنشاق و غیر سمی تکیه می کند.

این مطلب را هم ببینید
تعمیر و نگهداری شیرهیدرانت آتش نشانی

این بدان معنی است که تنها تمیزکاری مورد نیاز ، باز کردن یک پنجره و هوای تازه است که در داخل اتاق گردش می کند.

این واقعیت که سیستم از گاز برای متوقف کردن گسترش آتش سوزی نیز استفاده می کند به این معنی است که اطفاحریق fm200 به تجهیزات یا خود سازه آسیب نمی رساند.

 

سیستم اطفاحریق FM200 از اموال ، پرسنل و محیط زیست محافظت می کند

سیستم اطفاحریق FM200 که یکی از “سبزترین” سیستم های مهار آتش در بازار به حساب می آید ، از گاز های پاک سازگار با محیط زیست برای خاموش کردن آتش سوزی استفاده می کند. دارای نرخ کاهش ازن صفر است که به محض پراکندگی آن در جو به محیط زیست آسیب نمی رساند. این سیستم توسط برنامه جایگزین قابل توجه جدید EPA به عنوان بی خطر ذکر شده است و مطابق با NFPA Standard 2001 است.

 

سیستم اطفاحریق FM200 نصب و نگهداری آسان آن

سیستم اطفاء حریق FM200 یکی از مطمئن ترین سیستم های مهار آتش و سرکوب اتش می باشد. برای عامل خاموش کننده نیاز به فضای حداقل سیلندر و کپسول است که مقدار فضای مورد نیاز برای اختصاص دادن به سیستم را به حداقل می رساند. سیلندر fm200 حاوی خاموش کننده از طریق براکت سیلندر به طور محکم بر روی دیوار نصب می شوند.

این مطلب را هم ببینید
انتخاب نازل آتش نشانی مناسب + جدول امتیازبندی مشخصات انواع نازل ها

دامنه سیلندرها از 40 پوند برای مناطق كوچك تا 1000 پوند برای حفاظت از كل تأسیس كافی است. این سیستم همچنین دارای یک ضمانت قوی است که تعهد سازنده از کیفیت و قابلیت اطمینان حمایت می کند. در حقیقت ، گارانتی از بالاترین امتیاز در صنعت آتش نشانی است.

 

تطبیق پذیری و سفارشی سازی سیستم اطفاحریق FM200 قابلیت استفاده را افزایش می دهد.

مشاغل سیستم اطفاحریق FM200 را انتخاب می کنند زیرا درجه بالایی از تطبیق پذیری و سفارشی سازی را ارائه می دهد. این سیستم را می توان با سیستم های پیشرفته تشخیص دود ، هشدارهای هشدار دهنده ، انتشار دستی ، پانل های اعلام حریق و موارد دیگر همراه کرد.

این سیستم می تواند بطور کامل سفارشی شود تا بتواند طیف گسترده ای از نیازهای مهار و اطفاحریق را در تجارت شما تأمین کند. نتیجه آن محافظت کامل از آتش سوزی است که شما می توانید به آن اعتماد کنید و از آن برای محافظت از اموال و پرسنل در برابر خطرات آتش سوزی استفاده کنید .

 

تیم فنی و مهندسی این شرکت نیازهای آتش نشانی شما را درک می کند و آماده مشاوره رایگان به شما است

شرکت توسعه تجهیز ایرسا ( ایران اطفا سابق ) بهترین و یکی از بزرگترین تأمین کنندگان و ارائه دهندگان تجهیزات آتش نشانی در کشور ، متخصص در سیستم های اطفاحریق ، تجهیزات آتش نشانی و سیستم های اعلام حریق می باشد.هر یک از کارشناسان ما بطور مداوم جدیدترین آموزش های لازمه در این زمینه را دریافت می کنند. امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید. بگذارید آن ها بهترین مشاوره و راهنمایی ، برای یافتن یک سیستم ایده آل متناسب با نیازهای شما را معرفی کنند.

این مطلب را هم ببینید
سیستم هشدار ایمنی یا بادیگارد دستگاه تنفسی چیست
پیگیری سفارش
لیست مقایسه
error: حمایت از قانون کپی رایت یعنی احترام به حقوق خود و دیگران